خطر از بيخ گوش ايرباس هما گذشت+ عکس

یکی از مسافران این پرواز در این باره می‌گوید: هواپیما مسیر بسیاری از باند پرواز را پشت سر گذاشته بود و سرعت خیلی زیادی داشت؛ بنابراین، هنگامی که خلبان ترمز کرد، اغلب لاستیک‌های هواپیما ترکید و دقایقی پس از آن بود که خلبان اعلام کرد به دلیل از کار افتادن سیستم ناوبری هواپیما، مجبور به متوقف کردن آن شده است.

وی افزود: هواپیما با همین وضعیت به محل پیاده کردن مسافران برگشت و مسافران به سالن فرودگاه منتقل شدند، در حالی که بیشتر آنان ترسیده و از وضع پیش آمده ناراضی بودند.

شنیده‌های خبرنگار ما حاکی است، تجهیزات لازم برای بازسازی هواپیما در محل وجود ندارد و قرار است، به زودی تعدادی لاستیک و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای این هواپیما، از تهران به منطقه فرستاده شود.

این گزارش حاکی است، پس از بازگشت مسافران به سالن و پس از اطمینان از لغو پرواز، برخی بلیت‌‌هایشان را پس داده‌اند و برخی نیز در محوطه فرودگاه حضور دارند تا با پرواز بعدی رهسپار تهران شوند.

این در حالی است که شایعاتی از حضور یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ برای انتقال مسافران این هواپیمای سانحه دیده و همچنین مسافران پرواز بعد از ظهر این شرکت، از بوشهر به تهران به گوش می‌رسد که بنا بر گفته مسئولان محلی، قرار است این پرواز رأس ساعت ۵ بعد از ظهر به سمت تهران انجام شود.

البته از حق نباید گذشت که شاید برای نخستین بار، مسئولان پس از گذشت مدتی، از مسافران خوش‌شانس پرواز ۴۰۸ خواستند به منازل خود برگردند تا لازم نباشد بیشتر از این اسیر بی‌مسئولیتی عده‌ای شوند!

توضیحات ایران ایر:
در پی انتشار این خبر، روابط عمومی شرکت ایران ایر توضیحاتی ارائه کرد که همانگونه منتشر می‌گردد:

خلبان هواپیمای مسیر بوشهر – تهران در زمان برخاستن هواپیما از باند، متوجه مشکل در یکی از سیستم‌های ناوبری هواپیما شده که با تصمیم گیری به موقع و هوشمندانه، هواپیما را در باند متوقف می‌نماید.

به طور معمول در چنین مواقعی آسیب به لاستیک هواپیما وارد می‌شود که این پرواز نیز از این قاعده مستثنی نبوده است، لذا ضمن پوزش از مسافران این پرواز، به اطلاع می‌رساند که با پیگیری‌های به عمل آمده، عصر روز جاری یک فروند هواپیمای جایگزین برای انتقال مسافران به بوشهر اعزام گردید.
 



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 1441
بازدید کل : 71816
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket